ORTESSIA

ORTESSIA

Who's Online

Έχουμε 61 επισκέπτες online

Στατιστικά

Εμφανίσεις Περιεχομένου : 838858

Facebook button

Οι Πυλώνες της Δημιουργίας PDF Εκτύπωση E-mail
Πρωτότυπη έρευνα - Αποκρυπτογραφώντας
Συντάχθηκε απο τον/την Λέσχη ORTESSIA   
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2010 15:30


Όταν οι μορφές ονοματοθετούν…

Όσα τα ονόματα συμβολίζουν…

Στην γειτονιά του Αστερισμού του Οφιούχου,  φωλιάζει το Νεφέλωμα του Αετού ή Νεφέλωμα Eagle IC4703 που ανακαλύφθηκε από τον Charles Messier  το 1764.

Βρίσκεται σε απόσταση 7.000 ετών φωτός από τη Γη και αποτελείται από μεσοαστρική σκόνη και Υδρογόνο  τα οποία καθώς συμπυκνώνονται γεννούν νέους ήλιους, όπως το ανοιχτό αστρικό σμήνος Μ16 στο πάνω δεξιό μέρος του νεφελώματος, ηλικίας πεντέμισι εκατομμυρίων ετών.

Έχει την μορφή αετού με ανοιχτά φτερά, εξ ου και η ονομασία. Ένα ακόμη όνομα που του δόθηκε από τους επιστήμονες μετά την λήψη των φωτογραφιών του διαστημικού τηλεσκοπίου Hubble το 1995, είναι «Πυλώνες της Δημιουργίας» καθώς, όπως όλα τα νεφελώματα, αποτελεί τόπο δημιουργίας νέων κόσμων.


Ανήκει στον αστερισμό του Όφεως που είναι γνωστός από την εποχή του Πτολεμαίου ως “Serpens” και ο οποίος είναι ο μοναδικός αστερισμός που αποτελείται από δύο ξεχωριστά τμήματα καθώς παρεμβάλλεται ανάμεσα τους ο αστερισμός του Οφιούχου.


Ο Όφις στους αρχαίους Έλληνες ήταν γνωστός ως Όφις Οφιούχου και Ερπετόν ή Έγχελυς. Κατά την Μυθολογία ήταν το φίδι του Ασκληπιού, καθώς ο Οφιούχος που το κρατά, θεωρείτο ο καταστερισμός του θεραπευτή. Από αυτή την οπτική γωνία, ο Όφις αντιπροσωπεύει την Δύναμη της Ζωής και επομένως την Ενέργεια της Δημιουργίας.

Επίσης, εξ αιτίας της ανανέωσης του δέρματος του, είναι και σύμβολο της ανάστασης. Στον μύθο του Ασκληπιού είναι η ανάσταση των νεκρών Καπανέα και Λυκούργου που σκοτώθηκαν στη διάρκεια του πολέμου των Επτά επί των Θηβών αλλά και του Ιππόλυτου, γιου του Θησέα, που θορύβησε τον Δία για την εξουσία του Ασκληπιού πάνω στη ζωή και το θάνατο και αποφάσισε να τον κεραυνοβολήσει.

Την ικανότητα του αυτή ο Ασκληπιός την απέκτησε χάρη στην θεά Αθηνά που του είχε χαρίσει το αίμα της Μέδουσας. Το αίμα της Μέδουσας διαιρείτο σε δύο μέρη, με βάση τη φλέβα από την οποία είχε αναπηδήσει. Το αίμα από τη δεξιά φλέβα θα μπορούσε να θεραπεύσει την ανθρωπότητα -ακόμη και από το θάνατο- ενώ το αίμα από την αριστερή φλέβα μπορούσε να θανατώσει. Αυτή η αντιπαράθεση ταυτίζεται με την αντιπαράθεση των δύο φιδιών στο κηρύκειο του Ερμή που συμβολίζει την ισορροπία δυνάμεων. Το άγριο φίδι απέναντι στο εξημερωμένο συμβολίζει την ασθένεια και την υγεία.

 

Για τους αρχαίους Αιγύπτιους ο αστερισμός του Οφιούχου παρίστανε τον Ιμχοτέπ, γνωστό στους αρχαίους Έλληνες ως Ίασο, που ήταν το αντίστοιχο του Ασκληπιού, και το ιερογλυφικό του φιδιού αναφέρονταν στις αρχέγονες κοσμικές δυνάμεις.

Αυτές τις κοσμικές δυνάμεις που ο πρωτόγονος άνθρωπος αντιλαμβάνονταν από ένστικτο, πριν καν υπάρξουν ως έννοιες η αστρονομία και η αστρολογία. Αυτές τις κοσμικές δυνάμεις που ξεπηδώντας από το αρχέγονο Χάος γέννησαν και γεννούν την αστερόσκονη...

Ένας κόκκος αστερόσκονης, ένα άτομο της Φυσικής επιστήμης όπως και ένα Άτομο της επιστήμης της Ψυχολογίας, είναι η μονάδα μιας μοναδικότητας. Όπως όμως το κάθε άτομο ως σωματίδιο χρειάζεται να ενωθεί και με άλλα άτομα του Είδους του για να προχωρήσει εξελικτικά στο μοριακό επίπεδο, έτσι και το Άτομο χρειάζεται να περάσει από την ίδια διαδικασία ώστε να κάνει το επόμενο βήμα στην εξελικτική πορεία του δικού του Είδους. Έτσι κι αλλιώς τα πάντα είναι φτιαγμένα από την ίδια αρχέγονη ουσία. Από την ίδια που ξεπήδησαν οι πρώτοι κρύσταλλοι της αστερόσκονης ξεπήδησαν και οι πρώτοι κρύσταλλοι της Ζωής.

 

Όμως πίσω από την γραμμική παράθεση των πληροφοριών και των στοιχείων υπάρχει πάντα η κβαντική αλληλοσύνδεση τους. Αυτό το «κάτι παραπάνω» που αποτελεί την σκανδάλη για να τεθεί το ερώτημα. μήπως υπάρχει κάποιο νόημα σε όλα αυτά; Και αν ναι, ποιο είναι το μήνυμα που απορρέει από αυτό; Ποια είναι εκείνη η κβαντική πληροφορία που θα μας οδηγήσει σε ένα ευρύτερο ορίζοντα γεγονότων;

Η «κβαντικότητα» των Καταστάσεων αποτελεί από μόνη της μια σκανδάλη για την πυροδότηση μιας διαφορετικής εξελικτικής πορείας, αλλά ταυτόχρονα κι ένα Σκάνδαλο για την επικρατούσα ιδεολογία.

Ένα διαστημικό τηλεσκόπιο μας έδωσε την εικόνα της μορφής ενός νεφελώματος. Το ονομάσαμε Πυλώνες της Δημιουργίας. Γιατί;

Και γιατί οι πρόγονοι μας έδωσαν στον αστερισμό που ανήκει το νεφέλωμα το όνομα Όφις; Γιατί ταύτισαν την «μορφή» του αστερισμού του Οφιούχου με του Ασκληπιού; Αυτού που κατείχε τα μυστικά της ίασης και της αθανασίας;

Μήπως το μήνυμα που πρεσβεύει για μας ως ανθρωπότητα ο Οφιούχος είναι η ίαση; Ίαση όχι μόνο με την στε(γ)νή έννοια του όρου, αλλά με αυτή που προκύπτει από το αδιέξοδο του παλαιού τύπου ανθρώπου, έτσι όπως το βιώνουμε σήμερα. Ίαση που προέρχεται από το θάνατο της παλιάς και την γέννηση μιας νέας και διαφορετικής ανθρωπότητας κάτω από το φως καινούργιων αστεριών.

Αλλά το κλειδί πίσω από την μυθολογική ιστορία του Οφιούχου και των Πυλώνων της Δημιουργίας, δεν τερματίζει στην ίαση. Χάνεται στην «ερωτική» σχέση του κβαντικού φαινομένου. Σχέση που μεταφράζεται σε αλληλεπίδραση ανθρώπων-οντοτήτων, αστεριών-νεοσσών και άγνωστων παραγόντων, που στο σύνολο τους δύνανται να υπερισχύσουν του θανάτου.

Μήπως; Ίσως! Σίγουρα, αξίζει να το ψάξουμε.

 

 

Ονειρόκοσμος - Λέσχη ORTESSIA  ©